Echipa medicală va oferi cele mai bune îngrijiri și vă vor ține în permanență la curent cu starea dumneavoastră de sănătate și vă vor raspunde la orice întrebare sau nelămurire pe parcursul perioadei de spitalizare.
Pentru siguranța și confortul dumneavoastră, toți pacienții beneficiază de un sistem individual de alertare a personalului medical, în caz de necesitate. De asemenea, linia de gardă este prezentă 24/7.
ALIMENTAȚIA
Mesele vor fi servite în salon de către personalul nostru, iar meniul este adaptat individual la pacient, în funcție de afecțiunile cronice existente.
BANI ȘI OBIECTE DE VALOARE
Pe perioada internării dumneavoastră, vă sfătuim să lăsați obiectele de valoare în seiful pus la dispoziție de către spital.
CONVORBIRI TELEFONICE
Puteți lua legătura cu familia sau aparținătorii prin intermediul propriului telefon mobil sau puteți solicita personalului medical să vă pună în legătură cu aceștia, prin intermediul telefoanelor spitalului.
Familia și prietenii pot contacta pacientul internat sau pot obține informații despre starea medicală a acestuia, sunând la următoarele numere:
– secție ortopedie – 0372 753 667
– secție A.T.I – 0733 050 731
Apariții în presă:
Date cu caracter personal | Cookies | Termeni si Conditii | ANPC | SOL | ANSPDCP
2022 © Dr. Tona – Toate drepturile rezervate • Implementat de 21vision